RETOURPORTAAL

Jammer dat je niet tevreden bent met je aankoop! Je kunt bij ons altijd je bestelling retourneren. Dit moet binnen 14 dagen na ontvangst.

 

stap 1: stuur ons een mail welke items je wil retourneren en de reden waarom je het wil retourneren met je bestelnummer.

Lees ons retourbeleid hieronder eerst nog even goed door voor informatie over de terugbetaling. Stuur alleen items op die voldoen aan ons retourbeleid – door ons retour ontvangen items kunnen niet weer worden teruggestuurd naar de klant (ook niet als ze per ongeluk aan ons geretourneerd zijn). Wij hebben altijd het recht retouren te weigeren wanneer deze niet aan ons retourbeleid voldoen. 

stap 2: Koop en download het juiste verzendlabel bij jouw pakketgrootte past (brievenbus pakket of groot pakket) zorg dat het een track and trace pakket is. 

stap 3: Verpak jouw producten in de originele verpakking, met de kaartjes er nog aan, en plak het verzendlabel op het pakket. Breng het vervolgens naar een pakketpunt.

stap 4: zodra de retour bij ons is binnengekomen en goedgekeurd krijgt je zo snel mogelijk het geld terug van het item dat u heeft geretourneerd (exclusief verzendkosten)

 

RETOURBELEID

De kosten van retournering worden gedragen door de klant en worden niet door ons vergoed.

Het risico en de verantwoordelijkheid voor het (tijdig) retourneren ligt altijd bij de klant. Wij zijn ook niet verantwoordelijk voor niet aangekomen of kwijtgeraakte retourpakketten.

 

Alle items die worden geretourneerd moeten in dezelfde staat zijn als bij ontvangst. Dit betekent: kaartje aan het item en geen gebruikerssporen. 

 

Wanneer jouw retournering in goede orde is ontvangen krijg je uiteraard zo snel mogelijk je geld terug  

LET OP! Hoofddeksels, haar clips, sieraden en bikini's kunnen i.v.m hygiëne niet worden geretourneerd. 

 

 

 

 

VERZENDING

 

Wij versturen nu alleen nog naar Nederland helaas.

 

Gemiddeld is de levertijd 1-2 werkdagen, maar sommige items hebben een langere levertijd. 

 

Pre-order Let op! Bestel je een Pre-order item? Dan is dit de levertijd van jouw gehele bestelling. Wil je de andere items eerder ontvangen? Plaatst dan twee aparte bestellingen.

 

 

KLANTENSERVICE

Wij staan altijd klaar om u te helpen bij vragen. Neem dan ook gerust contact op met onze klantenservice zodat wij u verder kunnen helpen. 

Vermeld altijd jouw ordernummer in de mail.

lijouxklantenservice@gmail.com